2009年11月19日星期四

新加坡 vs 香港,誰輸誰贏?

政府前膽性,新加坡會比香港好好多,無得揮.始終新加坡是自主國家,跟香港不同,要睇阿爺面色.

個人來講,香港人比新加玻人醒,坦白新加坡人比香港人純d.(某程度上係金字邊既純.)

香港人係好多外國人睇係比較聰明(但係小聰明多),但講團結,比好多外國人差.(可能香港太"民主".係咪亂叫民主,就自已想一下).

新加坡人比香港人叻的是聽話,所以你若講一些行system,好規律化的業務,新加坡人一定贏.好似機場,貨櫃碼頭,政府效率,基礎建設,教育政策(不是說院校 排名)贏香港.而家外國人prefer新加坡開regional office多過想在香港開,因為講英文又得,普通話(呢度叫華語)又得.

所以在規律化的情況下,香港人冇得玩.新加坡人在某些exceptional case下,即system以外的,係唔識點反應.但係香港人在不是規律化的情況下,會贏.好似開發新產品,新概念,但都是較小規模進行.所以對成個社會 contribution唔大.而香港因為少了前膽性,長遠好危險.

我簡單想想,若比較新加坡跟香港,在某些business上的發展.我只想到新加坡,而想不到香港有什麼優勝地方.如:

新加坡有煉油業,bio-chem生物科技,新加坡航空(全球最佳),下年有2個超大型integrated resort(賭場),regional medial hub(區域醫療,i.e.有錢佬專程去接受治療),regional wealth management(吸引外國富人將資產移至新加坡管理,伊斯蘭銀行業務,再加上面提及機場,貨櫃碼頭,政府效率,基礎建設,教育政策.

香港,可能我離開太耐,真的數不出.

長遠香港若沒有中國作後盾(其實而家當中國,台灣關係改善,香港角色慢慢消失了),長遠總體不樂觀.若不是為了自己個仔不用服兵役及多照顧家人,坦白,我係不會考慮返香港.

其實寫上面,是有點痛心.14年前離開香港時,香港是比新加坡好.最少人工高新加坡3成.而家,香港人工係低於新加坡.

13 則留言:

  1. 或者我又試試講下香港有什麼優勝的地方...
    1)香港富豪多,而且全球排名都好高,例如李超人,其影響力比很多政要還高.
    2)管理一流既香港國際機場
    3)管理一流既地鐵
    4)well established既金融銀行體系
    5)稅制簡單而且稅率低
    6)資金自由流動
    7)言論較自由,罵政府罵官員都可以,但換轉係新加坡...哈哈
    8)可以食香口膠,酒類產品又多...哈哈

    不過數到呢到已經數唔到喇...>_<

    回覆刪除
  2. 呀,香港還有Mcmug,風雲,老夫子,王小虎呢d創意漫畫
    有李小龍,劉德華,成龍,周潤發,梁朝偉呢d港產巨星

    回覆刪除
  3. 簡單講一句: 花無百日紅, 人無千日好... 香港事實太長期處於優勢, 大家太覺得勝利係應份, 所以加速沒落...

    或許新加坡最不好的地方便是要服兵役?

    回覆刪除
  4. 哈哈
    我想还有一点
    新加坡的城市规划比较绿。
    不知道你们同意吗?

    回覆刪除
  5. Sorry,今天才想起這blog的username.

    多謝大家留言.

    回覆刪除
  6. Jimmy兄,

    "或許新加坡最不好的地方便是要服兵役?"

    其實是有好有不好,好些不良少年,服了兩年兵役出來都變好了.
    但想到要自己孩子捱苦,就覺得既然可選擇暫時離開,為何不走呢?

    因為以後小兒還可以用其他國籍再回去新加坡.

    回覆刪除
  7. Auleo 奥吕略

    花園城市不是浪得虛名.

    我很喜歡從機場出來,之後行 ECP 公路的一段.另外,在 THOMSON ROAD 也是綠樹成蔭.

    就是自己屋苑外面的馬路旁,大樹也有超過11層樓高.(不是一兩棵,是數以十計)香港那裡找.

    回覆刪除
  8. 我4月去做新加坡人啦!
    我會比個仔服兵役wor!
    唔辛苦點知世界揾食艱難!
    為佢好愛佢就應該比佢受下苦,
    起碼受過苦唔會隨便話自殺!

    香港這個月就有兩單,
    都係大學生! 辛苦養左個仔/女廿幾年,
    佢未報恩, 先報仇! 真係喊唔出!

    回覆刪除
  9. 匿名

    歡迎到來新加坡.其實,你的看法我也有考慮過.但當時,我想到已所不欲,勿施於人.

    我若愛你個仔,考慮下同佢一起當兵.

    我自己捱唔到,冇理由要個仔捱.要佢知世界艱難,俾佢去外國交流(如俾他去學校的overseas trip)也足夠了.

    回覆刪除
  10. Bittermelon 提到...
    或者我又試試講下香港有什麼優勝的地方...
    1)香港富豪多,而且全球排名都好高,例如李超人,其影響力比很多政要還高. (Singapore has a higher proportion of rich people)
    2)管理一流既香港國際機場 (Singapore's one is recognised to be better on the international stage)
    3)管理一流既地鐵
    4)well established既金融銀行體系 (Singapore has it too)
    5)稅制簡單而且稅率低 (Singapore has it too)

    6)資金自由流動 (So is Singapore)
    7)言論較自由,罵政府罵官員都可以,但換轉係新加坡...哈哈
    8)可以食香口膠,酒類產品又多...哈哈

    不過數到呢到已經數唔到喇...>_<

    by the way, i work in accounting too n here is my blog.

    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7wGyHWecGRQ9sWuSGwPD0jNsQr244vg-


    thanks nic

    回覆刪除
  11. >>香港人係好多外國人睇係比較聰明(但係小聰明多),但講團結,比好多外國人差.(可能香港太"民主".係咪亂叫民主,就自已想一下).

    >>若不是為了自己個仔不用服兵役及多照顧家人,坦白,我係不會考慮返香港.

    自我印證?

    回覆刪除